subota, 8. rujna 2012.

Plitvička jezera i dječja kolica

      Spremajući se posjetiti Plitvička jezera surfajući po internetu nisam nigdje uspjela pronaći
      odgovor na pitanje:

Može li se na Plitvička jezera s dječjim kolicima?

zvala Plitvice

odgovor jedan dan: ne

odgovor drugi dan: da možete s malim kišobran kolicima

e a ta kolica vam nikako ne preporučujem jer mislim da kompletna Donja jezera
budete vozili i nosili sve odvojeno
kolica sama
dijete samo
jer sami ulaz i spust na Plitvička jezera -Donje jezero - je loš
loš u smislu starog asfalta koji se sigurno može dotjerati i za ulaznice koje naplaćuju
110,00 kn mislim da kroz godinu mogu odvojiti nešto novca i porediti to

Donja jezera su  stvarno loša za dječja kolica
ali ih možete proći
mi smo išli s Murom i mislim da su sva kolica s velikim
kotačima optimalnija za Plitvice od malih kotača

kako napuštate Donja jezera tako će vam s vremenom biti sve jednostavnije,
dolazite do uređenijih djelova

na brodić možete ukrcati kolica

nakon brodića vas čeka cca 200 stepenica do busa
(ne očajavajte, vjerujte stepenice su lakše od Donjeg jezera,široke su neke možete
prelaziti i s kolicima a na jednom dijelu možete i zaobići stepenice, voziti po samom travnjaku
uz stepenice)

bus

prometalo iz davnina,ne očekujete ventilaciju a kamoli klimu
dapače čak se ne potrude na buseve staviti natpis kamo ide,
odnosno koja ruta s obzirom da ne stane na stajalište nego na sredinu ceste
pitaš vozača
pa još jednom pitaš
na kraju sam shvatiš kamo ide

eh da i ono što ostavlja ružan dojam je i teta na ulazu koja se naplaćujući ulaznice
žali se svojoj kolegici kako nema godišnjeg odmora
kako će se ona prikopčati na infuziju
i sl.
mislim, odmah ostanem bez kometara na takve "kokoši"

Ruta koju preporučavam da vidite sve na Plivicama a da opet ne traje predugo je "B".
Obilazak trajke otprilike 3-4 sata.


Rezime:
Može li se na Plitvice s dječjim kolicima?
Da

Da li je jednostavno?

Ne, treba dosta truda,na pojedinim mjestima i muke, ne preporučavam nikako
da ide jedna osoba sama s kolicima jer ima mjesta gdje sve morate nositi
i klinca i kolica

Odmah da napišem da osobe s invaliditetom i u kolicima nikako ne mogu
obići jezera
s ulaza na jezera mogu s visokoga vidjeti veliki slap i to je to.

Jezera su lijepa sama za sebe,
boja jezera je posebna
.......
 

 
Uglavnom možete obići i provesti jedan lijep dan u prirodi,a po povratku ako se vraćate
u smjeru kontinenta
obavezno
 

Rastoke
 
koji su opet jedna druga lijepa priča. 

Malo slikica za sve one koji nisu bili
a oni koji su bili da se prisjete.
 




 









 




 

Broj komentara: 17:

  1. Vjerujem da je teško s kolicima pošto su staze od dasaka a negdje i od grana pospajane. Najbolje klince u klokana ako su toliko mali pa s njima kao s ruksakom :)

    Ni ja ne volim te koje kukaju na svoj posao a prvi put ih u životu vidiš. Malo je glupavo kukati na kolegice pošto se vrlo lako može dogoditi da je kupac ulaznice nešto u rodu ili prijatelj nekome od tih njezinih kolegica.

    OdgovoriIzbriši
  2. e ovo nisam znala pa je ovako nesto hvale vrijedno iako nema klince. nisam od osnovne bila na plitvicama 96/97 kad sam bila na eskurziji. nesjećam se da smo sve prošli,ali slapovi su mi uvjek u fantastičnom sjećanju a slike su tako profi,svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  3. vrlo korisne informacije! plitvice su mi predivne, ali zadnji put sam bila s društvom koje je 3 sata u komadu gunđalo: 'boli me noga, sunce mi ide u oči, vruće mi je...'
    doživljaj nije bio potpun u takvom ozračju! X(

    OdgovoriIzbriši
  4. ja baš idem u petak... dragi je kupio nekaj preko crnog jajeta tak da nas čeka dvodnevni izlet na Plitvice i Barićeve špilje. doduše mi smo si odabrali rutu H koja je cca 6 sati pa ima da odapnemo... nekak smo si računali kad već tolko plaćamo onda da to iskoristimo najbolje kaj moremo.

    OdgovoriIzbriši
  5. tko može to je fantastično, ali H je samo za odrasle išla bi i ja ali trenutno s priljepcima dalje od B nema šanse,jednog dana,uživaj

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepe fotografije :) Bila sam samo jednom na Plitvicama i voljela bih bar još jednom ponoviti!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasno je na plitvicama! Mi smo bili jedanput sa školom i meni je bilo predobro, osim što se nisam dobro pripremila, tj. niti sam se dobro i prigodno obukla, niti sam ponijela sve što bi mi npr. trebalo. Moj dragi i ja smo pokušali ići na Plitvice prije par godina, ali kad smo vidjeli kolike su ulaznice, odustali smo i otišli samo na Rastoke. Problem je što do tamo imamo vožnje dobrih pola dana, a kud onda još i obilaziti sve..
    Nadam se da ćemo jednom otići i sve lijepo obići (bar većinu). :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Plitvice
    za sve koji žele provesti ugodan odmor u ovom prelijepom parku, nudimo povoljan smještaj na Plitvicama. Apartman kapaciteta do 5 osoba. Lijep pozdrav svim posjetiteljima Vaše stranice.

    OdgovoriIzbriši
  9. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  10. That is the reason why, it had been banned and manufacturers tried to
    figure out another product with no harmful unwanted
    effects within it. This berry may be helping millions of individuals to reside
    in a healthier life. Most automotive loans agreements allow a creditor to repossess your vehicle when in default without
    the notice.

    My web site; phen375 reviews uk

    OdgovoriIzbriši
  11. Excellent blog! Do you have any recommendations for
    aspiring writers? I'm hoping to start my own site soon but I'm a little lost on everything.

    Would you advise starting with a free platform like Wordpress
    or go for a paid option? There are so many options out there that
    I'm totally overwhelmed .. Any tips? Many thanks!

    my weblog air duster abuse

    OdgovoriIzbriši
  12. Hi there, after reading this amazing post i am as well happy to share my
    experience here with colleagues.

    My web site xyubex.allalla.com

    OdgovoriIzbriši
  13. magnificent issues altogether, you just received a new reader.
    What might you suggest in regards to your post that you simply made some days ago?
    Any certain?

    my homepage - life insurance quote Butte Montana

    OdgovoriIzbriši
  14. Ma certamente la svolta di JP Morgan (insieme con la positiva trimestrale di Intel, resa nota martedì in serata) ha avuto un ruolo importante nel sostenere Wall Street e,
    di riflesso, i listini europei. L' istituto guidato da James Dimon ha annunciato un utile netto trimestrale di
    3,6 miliardi di dollari, pari a 0,82 dollari per azione, un livello superiore alle migliori previsioni degli analisti, ferme a 0,52 dollari.

    borse gucci

    OdgovoriIzbriši

Hvala, na komentarima